سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهی و همدلی مردم و مسئولین در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : از همراهی و همدلی مردم و مسئولین در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر میکنم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : همراهی مردم شهرستان ثلاث باباجانی بی نظیر است و همین جا که پیش‌تر هم اعلام کردیم مردم در کنار مسئولین در حال خدمات رسانی هستند و جوانان با تشکیل چندین کمپین مردمی خودجوش پای کارآمده اند دست تک تک این عزیزان را میبوسم .

او گفت : در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، با خودرو‌های متخلف برخورد و ۳۰ دستگاه خودرو به میزان ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شدند و از ورود ۱۷۴ خودرو غیربومی به شهرستان جلوگیری و عودت داده شد.

شکری افزود: راه‌های دسترسی به تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و نیز ۱۱ محور فرعی ورود به شهرستات توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مسدود شد.

او ادامه داد: اقدامات سختگیرانه‌ای در ورودی وخروجی شهر‌های تازه آباد و ازگله اعمال و هم اکنون مردم و مسئولین پای کار هستند.

شکری افزود: طرح غربالگری در شهرستان به صورت صدرصدتوسط شبکه بهداشت ودرمان انجام شد .

او ادامه داد: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و کم‌درآمدبا عنایت استاندار کرمانشاه تاکنون ۴۰۰ سبد غذایی حمایتی و ۶۰۰ میلیون ریال نیز به ۶۰ خانواده دارای بیماری خاص پرداخت شده است.

شکری گفت: با همکاری تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری هاو کمپین‌های مردمی عملیات ضد عفونی و گند زدایی سطح شهر و روستا‌ها همچنان ادامه دارد.

او گفت: اولین بهبودسرا با ۱۶تخت و استعداد بیش از ۵۰تخت افتتاح و درصدد تدارک دومین بهبودسرا هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.