سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزیر بهداشت عربستان درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا به ۲۰۰ هزار نفر

وزیر بهداشت عربستان هشدار داد در صورت پایبند نبودن مردم به تدابیر پیشگیرانه ممکن است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه، توفیق الربیعه، وزیر بهداشت عربستان سعودی درباره احتمال افزایش گسترده شمار مبتلایان به  ویروس کرونا در این کشور هشدار داد.

او به مردم هشدار داد پایبند نبودن به تدابیر پیشگیرانه ممکن است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را به ۲۰۰ هزار نفر برساند.

دیروز هم وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند صد‌ها هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد.

«محمد العبد العالی»، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان، درباره پیش‌بینی اوضاع کشور در ماه رمضان گفت: «جهان به پایان کرونا نزدیک نشده است و عربستان نیز بخشی از این جهان است. ما از چند هفته حرف نمی‌زنیم بلکه از چند ماه سخن می‌گوییم».

او افزود: «یک فرد مبتلا به کرونا احتمالا بیماری را به هزاران نفر سرایت می‌دهد و شاخص‌های ما به منحنی خطر می‌رسد! اگر اقدامات پیشگیرانه قوی انجام ندهیم با خطر انتقال به مرحله شدید شیوع این ویروس روبه‌رو خواهیم شد».

بر اساس آخرین آمارها، با ثبت ۸۲ مورد ابتلای جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۲۶۰۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.