سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکید ۱۰ ساله رهبری بر تولید، نشان از اهمیت آن دارد

فعال اصلاح طلب گفت: این تکرار ده ساله رهبری نشان دهنده اهمیت موضوع است و طبیعتا تا زمانی که تولیدمان به اندازه نباشد، دچار عقب ماندگی خواهیم بود.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر«جهش تولید» گفت: این تکرار ۱۰ ساله مقام معظم رهبری و صِحه ایشان بر موضوع اقتصاد نشان دهنده اهمیت موضوع است و طبیعتا تا زمانی که تولیدمان به اندازه نباشد و نتوانیم نیازمندی‌های کشور خود را جوابگو باشیم و در صحنه اقتصادی نقش خوبی ایفا کنیم، دچار عقب ماندگی خواهیم بود.

او ادامه داد: قطعا تاکید بر یک موضوع هم نشان دهند اهمیت وهم نیاز به آن است و من معتقدم تازمانی که اصل اصلاح ساختار اقتصادی کشور در دستور کار قرار نگیرد و تولید و اقتصاد ما در جهت یک اقتصاد رقابتی و بر پایه تخصص ملی قرار نگیرد نمی توانیم به موفقیت در این زمینه دست یابیم.

کمالی بیان کرد: ما باید آمایش سرزمینی را مورد توجه قرار داده، مزیت هایمان را به خوبی شناخته، وضعیت جغرافی خود را مد نظر قرار داده و یک اقتصاد رقابتی مبتنی بر سود را دستور کار داشته باشیم تا بتوانیم از آن برای مردم خودمان مواهبی را به دست بیاوریم، ولی اگر این اتفاق نیفتد و اقتصاد ما مثل گذشته یک اقتصاد وابسته باشد که بر دوش نفت سوار است نتیجه مطلوب را نخواهیم داشت و حتی اگر جهش تولید هم داشته باشیم ممکن است این جهش با زیان همراه باشد.

فعال اصلاح طلب گفت: در حقیقت ما باید یک جهش تولید همراه با سود را در چهار چوب یک رقابت و مزیت‌های ملی و منطقه‌ای خودمان جستجو کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.