سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه در اهواز برگزار می‌شود

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه به هدف ماندن مردم در خانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از سوی معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و صدا و سیمای مرکز خوزستان جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه با هدف سرگرمی در خانه و روش‌های خلاقانه پیشگیری از کرونا در اهواز برگزار می‌گردد.

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه در بخش‌های نمایش‌های عروسکی، استندآپ کمدی، نمایش‌های کوتاه و دابسمش و با موضوعات سرگرمی در خانه، قصه‌ها و متل ها‌ی اصیل ایرانی و روش‌های خلاقانه پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره تا پایان فروردین ماه ۹۹ فرصت دارند آثار و نمایش‌های ضبط شده خود را در برنامه واتس آپ به شماره ۰۹۰۵۳۳۷۲۶۲۶ و صفحه اینستاگرام جشنواره تماشاخانه به آدرس www.instagram.com/tamasha_khane_ahvaz ارسال نمایند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، به نمایش اول در هر بخش مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نمایش دوم مبلغ ۸ میلیون ریال، نمایش سوم مبلغ ۵ میلیون ریال، نمایش چهارم تا دهم مبلغ ۳ میلیون ریال و به نمایش برتر از نگاه مردم مبلغ ۵ میلیون ریال اهداء می‌گردد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره به همراه ارسال فیلم اثر نمایشی، نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس و شهر محل سکونت خود را ارسال نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.