سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجه نخستین محموله‌های گندم در بوشهر پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت وجه دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمد هاشمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با بیان اینکه وجه دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان پرداخت شده است، بیان کرد: نخستین محموله‌های گندم‌کاران به وزن ۱۳۵ تن تحویل مراکز خرید گندم در استان بوشهر شد.

او با اشاره به اینکه این محموله‌ها به انبار چُغادک در شهرستان بوشهر تحویل شده است، عنوان کرد: از دیروز خرید تضمینی گندم در استان آغاز شده و تاکنون ۱۳۵ تن گندم در استان خریداری و  پرونده پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

هاشمی با بیان اینکه امسال ۶ مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده است، ادامه داد: امسال با توجه به شرایط خاص ضوابط تدوین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی با نصب بنر‌ها اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر عنوان کرد: کامیون‌های حامل گندم، پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می‌شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده‌اند. همه نیروهای ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می‌کنند.

هاشمی در خصوص تأمین سایر کالا‌های اساسی کشور تاکید کرد: پس از ۶ سال توقف تخلیه محموله‌های کشتی‌های کالای اساسی در بندر بوشهر، از آذر تا اسفند پارسال چهار کشتی حامل برنج در مجموع به وزن ۴۵ هزار تن، در این بندر بدون دموراژ ( حق توقف یا معطلی) و در کمتر از چهار روز تخلیه شد و محموله‌ها به مقاصد از پیش تعیین شده فرستاده شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.