سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدایی بازیکن پرویی تراکتور قوت گرفت

ویلیان میمبلا بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتور به احتمال زیاد از این تیم تبریزی جدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می‌شود ویلیان میمبلا هافبک پرویی تیم فوتبال تراکتور به علت مصدومیت متوالی‌اش قرار است در پایان فصل از این تیم تبریزی جدا شود و به کشورش بازگردد.  

 به هر حال میمبلا ابتدای فصل نوزدهم به این تیم تبریزی پیوست و با وجود اینکه  ۶ بازی  برای سرخ پوشان تبریزی انجام داده، اما عملکرد خوبی داشته است و رضایت هواداران را جلب کرد. البته از زمانی که ساکت الهامی هدایت سرخ پوشان تبریزی را بر عهده گرفت، میمبلا دچار مصدومیت شد و فرصت بازی کردن پیدا نکرد و درنهایت نتوانست توانایی خود را به کادر فنی اثبات کند.  

با توجه به اینکه پرواز‌های خارجی به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است، به همین علت میمبلا نتوانست به کشورش بازگردد و در یکی از هتل‌های تبریز حضور دارد و فیزیوتراپی می‌کند تا پای مصدومش بهبود یابد. البته گفته می‌شود بازیکن پرویی تراکتور هم از شرایطش رضایت ندارد و این احتمال وجود دارد که او با توافق طرفین از این تیم تبریزی جدا شود.  

ساکت الهامی سرمربی تراکتور درباره اینکه گفته می‌شود میمبلا فصل آینده از این تیم تبریزی جدا می‌شود، بیان کرد: وضعیت فصل آینده لیگ برتر هنوز مشخص نشده و  قرارداد میمبلا هم برای فصل بعد معلوم نیست، تا در این باره تصمیم بگیریم. این موضوع که من تمایلی به ماندن میمبلا ندارم شیطنت رسانه‌ای است. به هر حال از زمانی که هدایت تراکتور را برعهده گرفتم میمبلا مصدوم بوده است و این بازیکن نتوانسته زیاد بازی کند.


بیشتر بخوانید: تداوم مصدومیت بازیکن پرویی تراکتور/ میمبلا همچنان فیزیوتراپی می‌کند


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.