سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: AFC برای میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به ما تضمین داده بود

سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: بهتر است درباره بازی‌هایی که برگزاری آن‌ها قطعی نیست صحبت نکنیم، اما AFC برای میزبانی تیم‌های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تضمین داده بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته در برنامه فوتبال برتر با اشاره برخی اهمال‌ها که سبب سلب میزبانی تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا شد، اعلام کرد: من بعید می‌دانم میزبانی را به تیم‌های ایرانی بدهند. هرچند دوستانی که به مالزی رفته و با دبیرکل AFC مذاکره کردند تا موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در بازی‌های برگشت دور گروهی را مطرح کند، از این موضوع به عنوان «پیروزی قهرمانانه» یاد کردند، اما همانگونه که محمد دادکان گفت همه می‌دانیم چنین اتفاقی رخ نداده است. من حتی نگران بازی‌های تیم ملی هستم.


بیشتر بخوانید: شکوری: مذاکره با رنار را در زمان برگزاری جام ملت‌ها و در دبی شروع کردیم


ابراهیم  شکوری، سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای تیم اعزامی به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در دی ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این صحبت‌های فتاحی، اظهار داشت:  بهتر است در روز‌هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند، خبر‌های ناامید کننده به آن‌ها ندهیم. تکلیف برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شیوع این ویروس نامشخص است و انجام شدن مسابقات در یک کشور به شکل مجتمع هم قطعی نشده است.

او ادامه داد: اگر قرار باشد بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار شود، بی‌شک تیم‌های ما در دور برگشت میزبان حریفانشان هستند. از طرفی وقتی AFC موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در دور برگشت را با ارسال نامه‌های رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند، یعنی تضمین‌های لازم هم ارائه شده است. به هر حال بهتر است درباره بازی‌هایی که برگزاری‌شان قطعی نیست، اینگونه صحبت نکنیم.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.