سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۲۵۱ تیم پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در تربت حیدریه

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۲۵۱ تیم در قالب ۲۰۰ تیم مراقبت، ۳۶ تیم پاکسازی محیط و ۱۵ تیم کنترل ورودی شهر‌ها در محدوده علوم پزشکی تربت حیدریه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم تیموری معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای اجرای طرح بسیج ملی کرونا با سازماندهی مشترک دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه، تعداد ۱۵۰ نفر از بسیجیان در کنار بهورزان خانه‌های بهداشت و ۵۰ نفر در پایگاه‌های سلامت تحت عنوان تیم‌های مراقبت فعالیت خود را در زمینه غربالگری بیماری کرونا را در جمعیت تحت پوشش دانشگاه انجام می‌دهند.
 
او ادامه داد: ۹۰ نفر از بسیجیان در ۳۶ تیم پاکسازی محیط در مراکز خدمات جامع سلامت مسقر شدند که در زمینه ضد عفونی اماکن و منازل با دانشگاه همکاری می‌نمایند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خواستارم با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir از وضعیت بیماری خود و خانواده آگاهی پیدا کنند.

تیموری افزود: ثبت نام در سامانه سلامت یا سامانه سیب این امکان را برای همکاران ما فراهم خواهد کرد تا با شما تماس داشته باشند و بیماری در مراحل اولیه و زود هنگام تشخیص داده و درمان شود.

انتهای پیام//ا.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.