سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ۱۹ واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در قروه

در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۹ واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین پروایی رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا طرح نظارت بر بازار عرضه مواد پروتئینی و گوشتی در قروه و شهر‌های اطراف آن همزمان با سراسر استان در حال اجراست.

او ادامه داد: در طرح نظارتی و پایش بازار گوشت و مرغ که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد ۱۹ واحد صنفی عرضه غیرمجاز مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه اذعان داشت: با توجه به اینکه کشتار مرغ در واحد‌های صنفی خرد خطر انتقال شیوع ویروس کرونا را دارد طبق قانون و با همکاری مراجع قضایی با صاحبان این گونه مشاغل زیان آور برخورد می‌شود.

پروایی تصریح کرد: این واحد‌های صنفی زمانی اجازه فعالیت مجدد دارند که با ارائه تعهد و تغییر واحد صنفی را ارائه دهند و از کشتار و فروش مرغ گرم خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه افزود: کارگروه جمع‌آوری واحد‌های صنفی عرضه‌کننده غیرمجاز مرغ زنده تا پلمپ تمام این واحد‌ها فعالیت خواهد داشت.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی قروه، در طرح مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا در زمینه پلمپ واحد‌های صنفی غیرمجاز عرضه مرغ زنده، فرمانداری، دادگستری، اماکن نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی مشارکت داشتند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.