سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزارو ۲۵۰ نفر از طرح آستان مهربانی در استان زنجان بهره مند شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: هزارو ۲۵۰ بسته سبد کالا و حمایت مالی بصورت کارت هدیه در قالب اجرای طرح آستان مهربانی بین نیازمندان استان زنجان توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  درگفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به رویکرد‌ها و اولویت‌های اوقاف و امور خیریه گفت: رفع معضلات فردی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف واقفین است که مجموعه اوقاف و امور خیریه در عملیاتی کردن آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح استان، کارکنان ادارات اوقاف در تمامی شهرستان‌های استان، هیئت‌امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه استان به توزیع یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان استان پرداخته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: طرح آستان مهربانی از طرح‌هایی است که امسال جایگزین دیگر طرح‌های اوقاف در یاری خانوار آسیب‌پذیر اجرا شده است.

او گفت:طرح آستان مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار به اجرا درمی‌آید

کرمی افزود:وقف در حمایت از کیان خانواده که سنگ بنای جامعه است و حفظ انسجام و یکپارچگی آن از طریق حمایت‌های مالی و تدارکاتی نقش مهمی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه اوقاف همیشه با مردم بوده، گفت: نعمات وقف همیشه به سمت مردم رفته و سرمایه آن نیز توسط مردم تامین شده است و جدا کردن آن از مردم یک نقطه ضعف محسوب می‌شود که باید از این امر پرهیز شود.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.