سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سرهنگ ویسی پور رئیس پلیس راه این استان گفت: تصادفات منجر به فوت استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد، جرحی ۴۶ درصد و خساراتی ۵۷ درصد کاهش داشت.
او افزود: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ تصادفات منجر به فوت استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد، تصادفات جرحی ۴۶ درصد و تصادفات خسارتی ۵۷ درصد کاهش پیدا کرده است.
او بیان کرد: قرار بود محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان اعمال شود، اما با توجه به شرایطی که بیماری کروناویروس ایجاد کرده محدودیت‌های ترافیکی برداشته شد.
او گفت: در بحث بیماری کروناویروس ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی و مسافرین به تمامی شهر‌های استان ممنوع شده است.
او افزود: براساس دستگاه تردد شمار، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد تردد‌های خودرویی در محور‌های این استان کاهش پیدا کرده است.
او بیان کرد: از ۸ فرودین ۹۹ تا پایان روز ۱۵ فروردین که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده ۴۰۰۰ وسیله نقلیه در مبادی ورودی‌های استان برگشت داده شده و حدود ۶۰ خودرو که برگشت داده نشد، مالکان آنها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی شده اند.
او گفت: طی طرح نوروزی بیشتر ترددکنندگان در راه‌های اصلی استان خودرو‌های بومی استان بودند و پلاک غیربومی خیلی کم مشاهده شد و از این تعداد پلاک غیربومی بیشتر پلاک‌های استان بوشهر و خوزستان بود.
او افروز: از مردم می‌خواهیم بخاطر بیماری کرونا در محور‌های استان تردد نکنند و در خانه بمانند همچنین با توجه به این که جاده‌ها خلوت شده ممکن است سرعت وسیله نقلیه در جاده‌ها بالا برود و با سرعت بالا تصادفات و واژگونی در جاده‌ها افزایش پیدا می‌کند بنابراین بحث رعایت سرعت مجاز را جدی بگیرند.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.