سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۱۵ هزار ماسک در روستای رمین چابهار

بخشدار مرکزی چابهار گفت: ۱۵ هزار ماسک در روستای رمین این شهرستان با هدف تامین نیاز بازار و مراکز بهداشتی و درمانی تولید و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،شمسیه شیرخانزهی بخشدار مرکزی چابهار : تولید ماسک و گان در ابتدا با ۶ چرخ خیاطی و هم‌اینک با ۱۶ چرخ و ۴۰ نفر داوطلب در حال انجام است.

اوافزود: تولید روزانه هزار و ۵۰۰ ماسک و ۵۰ عدد گان با حمایت بنیاد نخبگان، خیران، شورای اسلامی و دهیاری روستای رمین در حال انجام است.

بخشدار مرکزی چابهار گفت: اولویت برای تامین نیاز‌های کادر درمانی و بعد اداراتی مثل فرودگاه، شهرداری، یگان‌های حفاظت ستاد قرارگاه کروناست.

او ادامه داد: اولویت‌های بعدی این کارگاه تامین بخشی از نیاز مراکز بهداشتی و درمانی بوده که تاکنون ماسک‌های تولیدی پس از انجام مراحل ضدعفونی در شبکه بهداشت و درمان در اختیار سایر ادارات و سازمان‌های درگیر در کرونا قرار گرفته است.

شیرخانزهی تصریح کرد: در این کارگاه با حمایت بنیاد مجتهدی و خیران تاکنون بیش‌از ۱۵ هزار ماسک تولید و با هماهنگی ستاد مرکزی مقابله با شیوع کرونا چابهار اقدام به توزیع به کادر درمانی و ارگان‌های مورد نیاز و همچنین کادر درمانی شهرستان‌های نیکشهر و قصرقند شده است.

رییس مرکز بهداشت چابهار نیز از خدمات عوامل دخیل در این کارگاه و خیرانی قدردانی کرد و افزود: ماسک‌های تولیدی این کارگاه در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته و پس از انجام مراحل ضد عفونی، در پست‌های غربالگری و مراکز بهداشتی استفاده می‌شود.

دکتر عبدالرسول خدمتی تصریح کرد: هم‌اینک مسافران نوروزی در حال بازگشت و ورود به شهر هستند، پیک دوم شیوع کرونا نیز آغاز شده و از مردم می‌خواهیم بلافاصله پس از ورود به شهر به مرکز غربالگری واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب مسجد جامع اهل سنت مراجع کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.