سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۱۰ هزارو ۲۸ خانوار، مورد غربالگری گرفتند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : از مجموع ۵۷۱ هزار خانوار جمعیت استان ۵۱۰ هزارو ۲۸ خانوار، مورد غربالگری گرفته اند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از مجموع ۵۷۱ هزار خانوار جمعیت استان ۵۱۰ هزارو ۲۸ خانوار، مورد غربالگری گرفته اند گفت : تا کنون ۸۹/۲ از مردم استان کرمانشاه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا مشارکت کرده اند.

او درگزارشی از آخرین وضعیت مبتلایان کرونا در جلسه ستاد کرونای استان گفت : در کشور از مجموع ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ نفر تست کرونا گرفته شده که تست ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر معادل ۳۱ درصد از آن‌ها مثبت بوده است که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۰۳ نفر معادل ۶/۲ درصد فوت شده اند.

او افزود: در استان کرمانشاه نیز ار مجموع ۱۳۶۵ تست انجام شده، ۳۱۴ نفر یعنی ۲۳ درصد آن‌ها تست مثبت داشته اند و از این افراد مبتلای قطعی، تاکنون ۳۵ نفر معادل ۱۱/۱۴ درصد فوت شده اند.

الهی تبار تعداد کل افراد بستری شده در استان کرمانشاه را ۱۳۸۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۱۶ نفر معادل ۸۸ درصد از مبتلایان مرخص شده و بهبود یافته اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه میانگین ورودی بیماران به بیمارستان‌های استان را در روز ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: در مقابل به طور متوسط روزانه ۱۵ بیمار نیز از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

الهی تبار با اشاره به اجرای طرح فاصله گیری هوشمند از ۲۳ فروردین در استان‌ها افزود: ممنوعیت تردد‌های بین شهری تا ۳۱ فروردین همچنان ادامه خواهد داشت و لازم است که صدا و سیما اطلاع رسانی مناسبی برای آگاهی مردم از طرح فاصله گذاری هوشمند داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در طرح فاصله گذاری هوشمند فعالیت اصناف و مشاغل بر اساس دسته بندی کم ریسک و پر ریسک تقسیم بندی شده و مدارس و دانشگاه‌ها نیز بر اساس این طرح تا پایان فروردین ماه همچنان تعطیل خواهند بود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.