سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد؛

سامانه آموزشی مجازی دانشگاه لرستان راه اندازی شد

رییس دانشگاه لرستان گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا سامانه آموزش مجازی این دانشگاه فعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  خسرو عزیزی رییس دانشگاه لرستان روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این سامانه با همت بخشهای مختلف دانشگاه راه اندازی شده و با کمک این نرم افزار امکان آموزش برای همه کلاسهای نظری در این مرکز مهیا است.

او ادامه داد: با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در حال حاضر امکان بازگشایی کلاس‌های حضوری و استفاده دانشجویان از خوابگاه وجود ندارد.

 رییس دانشگاه لرستان عنوان کرد: زمان بازگشایی و حضور دانشجویان در دانشگاه پس از اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، به آگاهی خواهد رسید.

عزیزی با تاکید بر اینکه حضور و برگزاری منظم برنامه‌های دروس در سامانه آموزش مجازی دانشگاه، الزامی بوده و کماکان ادامه خواهد یافت افزود: اساتید و دانشجویان، به ترتیب نسبت به برگزاری و حضور در کلاس‌های خود از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه اقدام نمایند.

او گفت: گزارش سامانه آموزش مجازی دانشگاه برای بررسی برگزاری کلاس‌ها و محاسبات مربوط به آن، ملاک عمل خواهد بود و از دانشجویان تقاضا می‌شود دروس خود را صرفاً از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه به آدرس: http://vc.lu.ac.ir پیگیری نمایند.

۹ هزار دانشجو در ۲۰۰ کد رشته محل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.