سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

روحانیت جلودار مبارزه با کرونا هستند

آیت‌الله شاهچراغی گفت: جامعه روحانیت استان سمنان جلودار مبارزه با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در نشست اعضای قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) استان سمنان، جامعه روحانیت استان سمنان را جلودار موضوع مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: مردم باید همچنان در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توجه جدی داشته باشند تا هر چه زودتر این ویروس مهار شود.

او با اشاره به اینکه سمنان از جمله استان‌های ممتاز و نمونه در مباحث و موضوعات مختلف است افزود: خوشبختانه مجموعه فعالیت‌ها، اقدامات و عملکرد‌های مثبت تلاشگران و جهادگران حوزه مقابله با ویروس کرونا در استان سمنان این استان را در ردیف استان‌های ممتاز قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان یکی از اقدامات بی‌نظیر انجام‌شده در استان سمنان را در مقوله مبارزه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری در سطح استان سمنان شناسایی افراد مشکوک مبتلا به کرونا و بیماریابی عنوان کرد.

آیت الله شاهچراغی ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان که شبانه‌روز در حال خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند افزود: یکی از راه‌های دفع بلا و بیماری دعا کردن است.

امام جمعه سمنان افزود: برای آنکه این بلا رفع شود همه‌ی مردم باید به درگاه خداوند دعا کنند؛ چرا که خداوند می‌فرماید دعا کنید تا من اجابت کنم، همچنین یکی دیگر از موارد سفارش شده برای رفع بلا قربانی کردن است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.