سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۴۱۰ بازرسی از اماکن گردشگری استان همدان

معاون گردشگری، میراث فرهنگی استان همدان گفت: طی تعطیلات نوروزی ۴۱۰ بازرسی از واحد‌های اسکان و خدماتی مسافران نوروزیی استان انجام شد.

علی خاکسار، معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  پیش از نوروز ما بازرسی از هتل ها، مسافرخانه ها، هتل آپارتمان ها، اقامت گاه ها، خانه مسافرها و خانه های بوم گردی استان داشته ایم.

او افزود: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تمامی اماکن گردشگری استان بسته و نظارت ما بر اماکن گردشگری و اسکان مسافر استان بیشتر شد و تا به امروز ۴۱۰ مورد بازرسی از آن‌ها داشته ایم.

معاون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با تاکید بر اینکه همچنان اماکن گردشگری و موزه‌ها استان پذیرای گردشگران نیستند افزود: ما در استان همدان ۱۰ مرود پلمپ خانه مسافرها، و ۱۸۰ مورد اخطار کتبی به مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌ها داشته ایم.

خاکسار از همراهی مردم برای گزارش‌های اسکان مسافر هم قدردانی کرد و افزود: با کمک هم امسال سعی کردیم با محدودیت پذیرش مسافر و اقامت آن‌ها زنجیره کرونا را تا حدی کنترل کنیم.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.