سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت

کشتی آرای گفت: قیمت سکه همچنان روند صعودی را تجربه می کند چرا که امروز نسبت به دیروز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بوده است.

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار طلا، گفت: بازار همچنان تعطیل است اما قیمت ها وجود دارد. امروز اونس جهانی ۱۹ دلار افزایش یافت.

او بیان کرد: در کنار اونس، دلار نیز مقداری افزایش قیمت یافت. تمام واحدهای صنفی تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند. نوسانات طلا بر اساس قیمت ارز است و برخی در فضای مجازی مابین افراد رد و بدل می شود. قیمت سکه همچنان روند صعودی را در پیش دارد و امروز نسبت به دیروز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰  هزار تومانی سکه هستیم.


بیشتربخوانید:سکه در سال ۹۹ گران می‌شود؟ / جزئیات جدید از وضع مالیات بر خریداران سکه 


کشتی آرای با اشاره به قیمت انس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۲۶ دلار معامله شد که نسبت به دیروز ۱۹ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله شد. 

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

به گفته این مقام مسئول قیمت سکه و طلا به شدت تحت تاثیر ارز است و همچنان با افزایش قیمت ارز، شاهد افزایش قمیت طلا و سکه هستیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.