سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روش کاشت تره فرنگی در گلدان + عکس

با آغاز فصل بهار می‌توانید بسیاری از سبزیجات را در منزل و گلدان بکارید که یکی از این سبزیجات تره فرنگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا می‌توانید بسیاری از سبزیجات و گیاهان خوراکی را در گلدان یا باغچه‌ منزل خود بکارید.

حالا که شیوع ویروس کرونا موجب شده که مدت زمان زیادی را در منزل خود سپری کنید، بهتر است با روش‌های کاشت سبزیجات آشنا شوید تا بتوانید سبزیجات و گیاهان خوراکی مورد دلخواه خود را در منزل و باغچه محل زندگی خود بکارید، یکی از انواع سبزیجات قابل کشت در گلدان یا باغچه منزل مسکونی، تره فرنگی است که در ادامه این گزارش با روش کاشت و فواید این گیاه آشنا می‌شوید.

روش کاشت تره فرنگی و فواید آن

تره فرنگی از گروه سبزیجات و دارای خواص بسیار بالا است و یک داروی ضد سرطان و آنتی بیوتیک برای جلوگیری از سرما خوردگی است.

تره فرنگی در هر آب و هوایی کاشته می‌شود، اما در خاک‌های حاصلخیز و نمدار نتیجه بهتر می‌دهد؛ مناسب‌ترین دما برای رشد رویشی این گیاه بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است؛ برای کاشت و برداشت تره فرنگی خانگی نیاز است که بذر آن را تهیه کنید و در میان خاک قرار دهید.

لازم است بدانید تره فرنگی برای رشد و نمو خود نیاز به مواغذایی فراوانی دارد، بنابراین از خاک مناسب و از کود به میزان نیاز استفاده کنید.

کاشت بذر تره فرنگی نیاز به آب فراوان دارد، برای اینکه کیفیت تره فرنگی خانگی مناسب باشد، باید به میزان لازم به آن آب دهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.