سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم تئاتر‌های گروه نمایشی زهور خوزستان را در آپارات ببینید

 گروه تئاتر زهور خوزستانبرایتشویق و ترغیب مردم به قرنطینه خانگی به علت شیوع بیماری کرونا، تعداد زیادی از تولیدات نمایشی خود را در سایت آپارت به اشتراک گذاشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدصادق فاضلی سرپرست گروه تئاتر زهور خوزستان گفت: فیلم تئاتر‌ها مجموعه‌ی متنوعی از ژانر‌های مختلف ایرانی و خارجی است که برخی از این نمایش‌ها قدمتی بیش از ۲۵  سال دارند و البته فیلم تئاتر‌های قدیمی این گروه کیفیتی در حد قابلیت دیدن را دارند، اما تئاتر‌هایی که در سال‌های اخیر اجرا و ضبط شده اند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

او افزود: از میان آثار نمایشی که در دسترس عموم قرار گرفته اند می‌توان به نمایش‌های کرگدن، مرغ دریایی، جایی در میان خوک ها، زهور، نقل آخر، و آن ستاره...، عیوق، یزرا، لیلوا، موعود، آنسوی رویا‌های من، پالتوی خیس، پیچک، غزال، خوشبختی در ساعت شش بامداد، رویای یک شب تابستان و تعدادی نمایش دیگر به کارگردانی سیدصادق فاضلی و نمایش‌های دست‌های آلوده و روایت جنون به کارگردانی محمد جمالپور و تعدادی دیگر از آثار نمایشی از کارگردانان گروه تئاتر زهور خوزستان اشاره کرد.

فاضلی بیان داشت: در حال حاضر فیلم بیست و شش اثر نمایشی در سایت آپارات قرار داده شده و در آینده بیش از ده نمایش دیگر بارگذاری می‌شوند تا به صورت رایگان در معرض تماشای مردم قرار گیرند.

سرپرست گروه تئاتر زهور خوزستان ادامه داد: بهتر است در این شرایط و روز‌های سخت تعدادی از فیلم تئاتر‌های تولیدی خود را با مردم خانه نشین کشور به اشتراک بگذارند تا کمترین همراهی را با مردم نجیب کشورمان به عمل بیاوریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.