سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف بیش از ۵۰ هزار اقلام بهداشتی تا پلمب واحد‌های متخلف

اقدامات نیروی انتظامی را در بسته خبری امروز 18 فروردین 99 مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به انجام ماموریت‌های اصلی پلیس در کنار نظم و امنیت ایام نوروز و تدابیر مرتبط با بیماری کرونا از کشف ۳۱۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مجموعه انتظامی سراسر استان در کنار اجرای طرح‌ها و تدابیر نظم و امنیت ایام نوروز و اقدامات مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با جدیت ماموریت‌های اصلی خود را نیز دنبال می‌کنند.

او افزود: در همین رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "جیرفت" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان به مرکز کشور مطلع شدند.

سردار ناظری بیان داشت: در این رابطه ماموران پلیس "جیرفت" با تشکیل چند تیم تحت مدیریت میدانی فرمانده انتظامی این شهرستان در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مستقر و در نهایت یک دستگاه کامیون اسکانیا را در محور"جیرفت-کرمان" متوقف و در بازرسی از آن ۳۱۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات و تشدید طرح‌های مقابله با سوداگران مرگ و دیگر مخلان نظم و امنیت در ایام آغازین سال ۹۹ گفت: در سایه تدابیر و اقدامات اطلاعاتی و البته همکاری خوب مردم ان شاء الله هیچ یک ازتحرکات سوداگران مرگ از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و در سال جاری نیز با نهایت توان با این پدیده شوم مبارزه خواهیم کرد.

کشف ۵۵ هزارو ۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۵ هزارو ۹۹۴ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی استان از اسفندماه ۹۸ گفت: ماموران این رده انتظامی با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت غیرمجاز یک باب مغازه عمده فروشی خرازی در امر تهیه و توزیع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از موضوع، ضمن هماهنگی قضائی از این مغازه بازدید به عمل آوردند که از آن ۵۵ هزارو ۹۹۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری صاحب این اجناس قاچاق و معرفی وی به مراجع قضائی افزود: این اقلام توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد قیمت و پس از هماهنگی قضائی تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی به منظور برخورد جدی و اثربخش با جرایم مالی و تخلفات اقتصادی مختلف بر پایه تخصص کارشناسان مجرب پلیس آگاهی شکل گرفته است، یادآور شد: قطعا برخورد با این دسته جرایم و جلوگیری از ورود و خروج اقلام قاچاق، فواید بسیاری برای عموم مردم و زیرساخت‌های اقتصادی میهن عزیزمان به همراه دارد و پلیس نیز در این رابطه با جدیت انجام وظیفه می‌کند.

پلمب ۷۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان بافت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از پلمب ۷۹ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله میرافضلی، گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعداد ۱۰۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

سرهنگ"میرافضلی" بیان داشت: این اقدام که در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام گرفت، ۷۹ واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و تخطی از قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی بافت با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۶۱ کیلو تریاک در "کهنوج"

سرپرست فرماندهی انتظامی "کهنوج" از کشف ۱۶۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر از شرق کشور به سمت استان کرمان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با گشت زنی نامحسوس در محدوده شهرستان این خودرو را در یک نقطه از محور"کهنوج-قلعه گنج" شناسایی کرده و به سرنشین آن دستور ایست دادند.

سرهنگ بهرامی بیان داشت: راننده و سرنشین این خودرو به محض مواجهه با ماموران اقدام به فرار کردند و در ادامه با تعقیب و مراقبت ضربتی ماموران متوقف و دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی "کهنوج" با اشاره به دستگیری هر ۲ قاچاقچی و کشف ۱۶۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات نیز همچون بسیاری از دیگر عملیات‌های خود به واقع مجاهدانه تلاش کردند و سد راه سوداگرانی شدند که ضربه به سلامتی و امنیت عموم مردم به ویژه قشر جوان را هدف سودجویی خویش قرار داده اند.

پلمب ۱۳۰ واحد صنفی متخلف در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان" زرند"از پلمب ۱۳۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود خدادادنژاد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، طرح برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان زرند در حال اجرا است که طی این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی تاکنون از ۴۵۰ واحد صنفی شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در این رابطه از ابتدای فروردین تا کنون تعداد ۱۳۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پلمب و به تعداد ۲۸۳ واحدصنفی نیز تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی زرند در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.