سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد؛

وعده بانک شهر به بازگشت اقساط وام قرض الحسنه برداشته شده به حساب مشتریان

عظیمی درباره برداشت اقساط وام های قرض الحسنه مشتریان با توجه به ممنوعیت دریافت از سوی بانک مرکزی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد بسیاری از شهروندان با ارسال پیام در بخش نظرات کاربران از برداشت اقساط وام های قرض الحسنه از حساب خود از سوی بانک شهر خبر دادند.

این درحالی است که با توجه به شرایط کرونایی براساس ابلاغیه بانک مرکزی دریافت اقساط وام‌ها از سوی بانک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل بانک شهر با تایید خبر برداشت اقساط وام‌های قرض الحسنه از حساب مشتریان این بانک گفت: باید به این نکته تاکید کرد که ما از سیستم صحبت می‌کنیم و این سیستم به دو شکل عادی و بحران باید مدیریت شود.


بیشتر بخوانید: تغییری در سود سپرده رخ نمی دهد 


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل بانک شهر افزود: ما بر اساس قرار داد خود با مشتریان سیستم دریافت اقساط از آن‌ها تنظیم کردیم و حالا با توجه به شیوع کرونا و شیوه نامه بانکی ابلاغ شده باید سیستم دریافت اقساط اصلاح شود.

عظیمی با تاکید بر این نکته که در حال حاضر سیستم‌های بانک شهر در حوزه دریافت اقساط وام‌های قرض الحسنه اصلاح شده است، گفت: این اصلاح به شکل ابلاغیه به تمام شعب بانک شهر اعلام شده است و باید تاکید کنم که تا هفته آینده تمام اقساط برداشت شده از حساب مشتریان بانک شهر که در این بازه زمانی (از زمان ابلاغ شیوه نامه تا زمان اصلاح سیستم) برداشت شده  به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.