سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در جهرم

رزمایش دفاع بیولوژیک با هدف رفع نقاط آلوده به ویروس کرونا با حضور بیش از ۸۰۰ نفر در شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیلی رییس شورای جهادی بسیج شهرستان جهرم گفت: با وجود گند زدایی، ضد عفونی و انسداد روزانه نقاط حساس و مهم شهرستان جهرم توسط جهادگران بسیجی رزمایش دفاع بیولوژیک جهت رفع آلودگی نقاط آلوده شهرستان برگزار شد.

او افزود: این رزمایش با توجه به شناخت نسبی از نقاط آلوده و ضرورت اقدام سریع در رفع ان همچنین نمایش اقتدار بسیجیان و گروه‌های جهادی با حضور بیش از ۸۰۰ بسیجی و پاسدار از ۹۰ پایگاه و ۴۰ گروه جهادی برگزار و تمام نقاط هدف توسط این جهادگران گند زدایی و ضد عفونی شد.

اسماعیلی ادامه داد: در این رزمایش بیش از ۱۰۰ خودرو بسیجیان مردمی شامل تراکتور‌های سمپاش، نیسان، تویوتا و خودرو سنگین و موتور سیکلت در کنار خودرو‌های پایگاه‌های بسیج حضور داشتند که جلوه ویژه‌ای را به رزمایش دادند.

او عنوان کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک با رمز یا علی اکبر امام حسین (ع) در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد.

اسماعیلی ضمن قدردانی از فرماندهی و جهادگران ناحیه مقاومت. فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی شهرستان اعلام کرد: هموطنان در خانه بمانند و رعایت اصول بهداشت فردی را انجام داده و از تجمعات خودداری کنند تا جهادگران عرصه بهداشت و درمان با کمک دیگر عزیزان بتوانند هر چه سریعتر این اپیدمی را کنترل و این ویروس منحوس را نابود کنند ضمن اینکه در صورت عدم رعایت موارد این مبارزه فرسایشی و خسارات جبران ناپذیری را با سلامت و اقتصاد جامعه می‌زند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.