سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترس از كرونا سبب فراموش كردن بیماران نیازمند به خون نشود

مديركل انتقال خون فارس با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: اهداکنندگان خون با اهدای خون خود نجات‌دهنده زندگی بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کمبود خون و ذخایر خونی، به دنبال شیوع کروناویروس و نگرانی افراد از مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون، از مردم فارس خواست سازمان انتقال خون را فراموش نکنند و بصورت مستمر به مراکز انتقال خون مراجعه و این سازمان را برای ارایه خدمات رسانی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها یاری کنند.

او تاکید کرد: به همه شهروندان که قصد اهدای خون دارند اطمینان می‌دهیم که کرونا به هیچ عنوان با اهدای خون یا با تزریق خون منتقل نمی‌شود.

ترابی اظهارداشت: افراد در همان بدو ورود مورد تب سنجی با دستگاه‌های لیزری قرار می‌گیرند و قبل از اهدای خون نیز با حضور پزشکان سازمان انتقال خون معاینه می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون فارس ادامه داد: مراکز اهدای خون در شهرستان‌های استان و کلانشهر شیراز آماده خون گیری از اهدا کنندگان است و اهدا کنندگان خون می‌توانند علاوه بر اهدای خون مصرفی در صورت تمایل اهدای پلاکت داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.