سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر هالیوودی بر اثر کرونا درگذشت

بازیگر فیلم سینمایی «آرواره ها» به دلیل عوارض ناشی از بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، لی فیرو بازیگری که برای بازی در نقش کینتنر در فیلم سینمایی «آرواره‌ها» و همچنین دنباله آن در سال ۱۹۸۷ شناخته می‌شود، در سن ۹۱ سالگی جان خود را از داد.

فیرو که در این فیلم سینمایی نقش مادر الکس کینتنر با بازی جفری ورهیدز را بر عهده داشت، بر اثر کرونا درگذشته است. این خبر توسط کوین رایان در گفتگو با وینیارد تایمز تایید شده است.

به گفته او برگزاری ورک شاپ‌ها برنامه اصلی فیرو در ۴۰ سال فعالیت او بوده است و وی بیش از هزار برنامه را در تئاتر تدریس و راهنمایی کرده است.

فیرو اخیراً در یک مرکز کمک به زندگی در اوهایو زندگی می‌کرد. او در حالی که در فیلمبرداری فیلم سینمایی «آرواره ها» استیون اسپیلبرگ حضور داشت، معلم سینمای جزیره بود. جایی که او صد‌ها بازیگر مشتاق را راهنمایی می‌کرد. او ۲۵ سال در آنجا به عنوان مدیر هنری حضور داشت و به همین خاطر فعالیت زیادی در فیلم‌های سینمایی نداشته است. فیرو در سال ۲۰۱۷ برای نزدیک شدن به خانواده اش به اوهایو نقل مکان کرد.

گفتنی است شرلی داگلاس، بازیگر و فعال سیاسی کانادایی هم در سن ۹۶ سالگی به دلیل ذات الریه جان خود را از دست داده. پسر او، کیفر ساترلند که خودش نیز یک بازیگر است، خبر درگذشت او را منتشر کرده و اعلام کرد که مرگ او ارتباطی با کووید ۱۹ نداشته است.

داگلاس در سال ۱۹۵۲ از آکادمی سلطنتی هنر‌های دراماتیک در لندن فارغ التحصیل شد و قبل از بازگشت به کانادا در سال ۱۹۵۷، چندین سال در صحنه و تلویزیون به نقش آفرینی پرداخت. وی در پروژه‌هایی مانند «نسیم در پشت من» و «فرشته سنگی» ظاهر شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.