سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلف بازی؛ راه حل ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا! + فیلم

رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با ویروس کرونا رفتارهای عجیبی از خود نشان داده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، از وقتی که ویروس کرونا در ایالات متحده شیوع پیدا کرد، با رفتارها و صحبت‌های عجیبی که در سخنرانی‌های مختلف داشت نشان داد که این ویروس را جدی نمی‌گیرد. 

گلف بازی کردن در زمانی که اکثر کشورها و حتی آمریکا درگیر این ویروس شده است یکی از این رفتارهای عجیب ترامپ محسوب می‌شود.

 

 

 


بیشتر بخوانید: به زانو در آمدن نظام درمانی آمریکا در برابر کرونا به روایت خبرنگار الجزیره + فیلم


 

 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۴:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اللهم عجل لولیک الفرج ، اگر خداوند جل جلاله رزاق نبود خیلی از مردم جهان فقط از فقر مطلق و گرسنگی می مردند همچنان که در جهان بخاطر بی عدالتیها و تبعیضها و بخلها و حسادتها و نظرتنگیها و خساستها خیلیها گرسنه و بی مسکن و بدون رفاه انسانی شبها با رنج می خوابند و خیلیها در رفاه و ثروتمندی بیش از اندازه انسانی می خوابند با شکمهای سیر و لذتهای مختلف چرا که قدرت شناسایی فقرا و نیازمندان برای مسئولان در اولویتهای اولیه کاریشان نبوده و برایشان بسیار امر مشکلی است فقر زدایی عادلانه و عدالتشان هم همیشه تا حدی بوده که به یه عده خوب می رسن به یه عده اصلا نمی رسن چون میگن بوجمون محدوده ولی با این بوجه محدود بازنشسته هست که داره حقوق چندین کارگر شاغل رو میگیره و خیلیها هم دارن حقوقهای نجومی میگیرند و خیلیها هم چند شغل با درآمدهای عالی دارند و خیلیها هم برای چندمین بار باید بازنشسته بشن ولی نمیشن و خیلی از مشاغل دولتی هم فامیل بازی و موروثی شده و به آن ارگان با اداره می گویند خانواده بزرگ مثلا اداره یا سازمان یا ارگان فلان برای اینکه پدر بزرگشان یا مادر بزرگشان توی اون اداره بوده اون پدر بزرگه و مادر بزرگه تمامی فامیلهاشو آورده بوده توی اون ادارات استخدام کرده بدبختی اینجاست بومی اون شهر هم نبوده و ظرفیتهای شغلی اون شهرها که باید اختصاص می گرفته برای مردمان بومی همان شهر ها در جهان اینچونین نیوده و بومی اون شهر باید همیشه در بیکاری و نداری و بدبختی عمر فانی را سپری کند و از آن پدر بزرگها و مادر بزرگهای استخدامی الان رسیده به فرزندانشان و دختران و پسرانش و نوه هایشان و نبیره و ندیدهایشان و کلا فامیلهایشان و وقتی مراجعه میکنی به آن ادارات و ارگانها و سازمانها برای گرفتن شغل چپ چپ نگاهت می کنند می گویند استخدام نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت مثل اینکه خداوند جل جلاله آن مشاغل را با درآمدهای پایدار و شغلهای پایدار برای آنان خلق کرده بوده و مابقی باید بروند کشکشان را بسابند الی آخر ... انشاءالله با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عج به عدالت عادلانه اجتماعی از هر لحاظ و تقسیم عادلانه و صحیح ثروت ملی ملتها در جهان برسیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
حقیقت
۱۶:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
صداقت و روراستی بهترین کاره ترامپ هر روز میره سرکار مصاحبه میکنه پول میده به مردمش تشویق میکنه گلف هم بازی میکنه
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اینا به خودشون واکسن زدن
احمد
۱۴:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
واقعا به ما ربطی داره ترامپ اوقات فراغت چه غلطی میکنه؟!!
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
این جناب خودش قبلا واکسنشو زده خیالش راحت هست
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چرا به دنبال رفتار های عجیب مسئولین ما نیستید؟!
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
این ویروس ساخته ی دست بشره صد درصد کار آمریکای خبیثه و واکسنش رو هم خودشون زدن فقط برای اینکه دنیا رو متوجه خودشون نکنن به نور چشمی هاشون زدن بقیه مردن هم براشون مهم نیست
علی
۱۱:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خدایا میشد ترامپ کرونا شدید بگیره ، یک مرد خشاب سی تیری درشکم وسر و کله اش خالی کنه و نیم ساعت در آتش بسوزه . . . آخ چه خوب میشد .
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ریس ما خوبه که تو هفتا سوراخ قابم شده. از لحاظ روانشانسی اجتماعی داره سعی میکنه آرامش و به جامعه تزریق میکنه.
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
حداقل یه ورزشی میکنی
رییس جمهور ما چی
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ماندن در خانه و فرستادن مردم به محل کار و به کشتن دادن آن ها هم راه حل روحانی برای مبارزه با کروناست
احمد
۰۹:۰۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بازم دمش گرم
مال ما که رفتند تو سوراخی