سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرزاده: اشکالات فنی خود را در اردوی روسیه برطرف کردم/ تعویق المپیک فرصت خوبی برای ورزشکاران است

ملی پوش دو و میدانی گفت: من در اردوی روسیه توانستم نقاط ضعف خود را زیر نظر مربی روس برطرف کنم.

کیوان قنبرزاده ملی پوش دو و میدانی کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشتش از اردوی روسیه اظهار کرد: من به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کمپ‌های تمرینی نتوانستم بیشتر از این در روسیه بمانم و با اولین پرواز به ایران برگشتم. البته اردوی خوبی زیر نظر یوگنی زاگارولکا در روسیه داشتم و در آنجا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم.  

او ادامه داد: من در اردوی روسیه توانستم نقاط ضعف خود را شناسایی کنم و با تمرینات خوب مربی روس خود اشکالات فنی خود را برطرف کردم. به هر حال امیدوارم تمرینات در اردوی روسیه باعث شود که در مسابقات انتخابی سهمیه المپیک نتایج خوبی بگیرم. البته با توجه به اینکه بازی‌های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده، به همین علت برنامه هایم به هم ریخته است، اما با کمک مربی ام قصد دارم برنامه جدیدی را تدارک ببینم تا با آمادگی برای کسب ورودی تلاش کنم.  

ملی پوش دو و میدانی درباره وضعیت تمریناتش بیان کرد: هر زمانی که شرایط فراهم شود دوباره به روسیه می‌روم تا تمرینات خود را زیر نظر مربی روس پیگیری کنم. در حال حاضر تمرینات بدنسازی و آماده سازی خود را در خانه انجام می‌دهم تا فرم بدنی ام را حفظ کنم. امیدوارم ویروس کرونا هر چه سریعتر ریشه کن شود تا شرایط بهتر شود.  

قنبرزاده درباره تعویق یک ساله بازی‌های المپیک توکیو گفت: به هر حال تعویق یک ساله المپیک باعث می‌شود  ورزشکارانی که نتوانستند سهمیه المپیک را تاکنون بدست آورند از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و برای اخذ ورودی این مسابقات تلاش بیشتری انجام بدهند.  

او درباره سطح دو و میدانی ایران و روسیه اظهار کرد: سطح دو و میدانی این ۲ کشور قابل قیاس با یکدیگر نیست و روسیه در دو و میدانی امکانات پیشرفته‌ای دارد که زمین تا آسمان با ایران متفاوت است. تمرینات منظم دوندگان روس باعث شده است که آن‌ها نتایج خوبی در مسابقات جهانی و المپیک بگیرند. اگر مسئولان اردو‌های منظم داخلی و برون مرزی برای دو و میدانی کاران فراهم کنند به طور حتم نتایج خوبی می‌توانیم در مسابقات آسیایی و جهانی بدست آوریم.


بیشتر بخوانید: بازگشت قنبرزاده از اردوی روسیه/ پرتابگران کشورمان به ایران برمی گردند


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.