سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا مهار کامل بیماری ناشی از ویروس کرونا در کنار مردم هستیم

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، بنیاد نیکوکاری ایرانیان در مشهد، اقدام به تامین نیاز‌های ضروری اقشار مختلف کرده است.

محمدجعفر کروژدهی مدیر عامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از اهداف این بنیاد، خدمت رسانی و تامین نیاز‌های ضروری اقشار مختلف جامعه در شرایط ویژه است که در فاز نخستِ کمک رسانی، تعداد ۴ هزار و ۹۵۷ ماسک N۹۵ و ماسک پزشکی، ۳۳۰ عدد ست کاورال و ۱۲ هزار دستکش لاتکس در بیمارستان‌های خراسان رضوی توزیع کرد.

او ادامه داد: این بنیاد، در فاز دوم تعداد ۱۰ هزار بسته حمایتی «سلامت» ویژه نیازمندان حاشیه شهر مشهد تهیه، بسته بندی و توزیع کرد.

مدیر عامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان گفت: اکنون در فاز سوم کمک رسانی، در صدد هستیم به منظور حمایت از مستمندان و  کارگران روزمزد، دست فروش ها، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نیستند، بسته‌های معیشتی " برنج، روغن، قند، چای، حبوبات  " تهیه کنیم.

کروژدهی افزود: شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۳۹۷۷۳ و شماره حساب ۲۴۴۶۰۵۸۴۱ بانک رفاه کارگران شعبه بلوار معلم را نیز به عنوان مسیری جهت همکاری شهروندان به منظور ارائه اقدامات خیرخواهانه به افراد نیازمند می باشد.


انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صانعی فر
۱۹:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
باسلام واحترم
خدا قوت میگم به همه اعضا بنیاد نیکوکاری بالاخص آقای دکتر کروژدهی اجر همگی شما با ابا عبدالله سلامتی همگی شما رادر اعیاد شعبانیه از درگاه ایزد منان خواهانم