سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،

تاکنون کمبود تخت آی سی یو نداشتیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:کرمانشاه از استان‌های خوبی است که در آن مراجعه و درمان بیماران کرونایی روند کندی دارد و تحت کنترل قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه تاکنون کمبود تخت آی. سی.یو پیدا نکردیم؛ ۱۲ تخت ویژه را چند روز گذشته در بیمارستان نسیم راه اندازی کردیم و در حال حاضر مشکل تخت ویژه نداریم.

او عنوان کرد: ما هنوز به حالت ثبات نرسیدیم به هر حال این ویروس پخش شده و به‌دلیل اینکه سرایت آن بالا است حتماً در روزهای آینده موارد ابتلاء خواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: کنترل بیماری وقتی است که موردی از ابتلاء در جامعه نباشد و یا دارویی برای درمان آن کشف شده باشد، لذا در حال حاضر نمی‌توان گفت چه زمانی از دست ویروس کرونا راحت می‌شویم.

روشنی بیان کرد: کادر درمان، پزشک، پرستار و سایر رده‌ها در ایام تعطیلات هیچ‌کدام تعطیل نبودند و ۲۴ ساعته مشغول کار بودند و به مردم خدمت رسانی می‌کردند.

او ادامه داد: خوشبختانه از لحاظ بستری بیماران استان کرمانشاه نسبت به سایر استان‌ها منطقی است و آمار مرگ و میر نسبت به استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد و این به‌دلیل تلاش زحمت و کادر درمان و بهداشت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: مردم کرمانشاه خوب رعایت کردند و باید از آنها تقدیر و تشکر کرد، چون بسیاری از استان‌ها وضعیت بدتری دارند.

 

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.