سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری فارس خواستار تشدید نظارت بر بازار شد

رئیس کل دادگستری فارس با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها گفت: با نظارت و برخورد مناسب با سوء استفاده کنندگان و محتکران برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، گفت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار خوب و مناسب بوده و نظارت بیشتر موجب حفظ تعادل بازار می‌شود.

او با بیان این که به گفته مقامات اجرایی کمبود کالا در کشور و استان وجود ندارد، گفت: حسب گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اداره تعزیرات حکومتی با تشکیل ۱۳۹ پرونده در زمینه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا و گران فروشی کالا‌های مرتبط با مقابله ویروس کرونا از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش برخورد شدیدی با افراد متخلف داشته است و همچنین از ۱۵ اسفند ماه تاکنون قریب هزار پرونده در خصوص تنظیم بازار تشکیل شده است.

رئیس شورای قضایی استان فارس گفت: تلاش می‌کنیم با نظارت و برخورد مناسب با سوء استفاده کنندگان و محتکران برخورد نماییم و مردم شریف می‌توانند گزارشات خود را در این زمینه به اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.