سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش میزان مصرف آب در روزهای کرونایی

مشترکان کردستانی از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد بیشتر آب مصرف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدحسین محمدی گفت: در این مدت حدود هفت میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب آب در کردستان مصرف شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار مترمکعب بود.

او با بیان اینکه این افزایش مصرف بیشتر ناشی از شیوع ویروس کرونا و شستشو و رعایت بهداشت فردی بود، افزود: خانه تکانی آخر سال نیز در بیشتر شدن مصرف آب مشترکان تاثیر داشته است، اما نیاز است شهروندان در مصرف بهینه آب اهتمام لازم را داشته باشند تا دچار قطعی و افت فشار نباشیم.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان یادآور شد: در شرایط کنونی برای رفاه حال شهروندان و عدم نیاز به حضور آنان در باجه‌ها و عابربانک‌ها، بخشی از خدمات مورد نیاز مشترکان در زمینه تأمین آب شرب و سایر فعالیت‌های این شرکت به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

محمدی اضافه کرد: امکان اعلام مصرفی و تعویض کنتور، صدور و پرداخت قبوض، قطع و وصل انشعاب به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت برای شهروندان در هر نقطه که به اینترنت دسترسی دارند، فراهم شده است.

او اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی با مراجعه به سامانه خدمات مشترکان آب و فاضلاب به آدرس abfacs.ir خدمات مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان ثبت و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان تاکید کرد: مشترکان مواردی از قبیل قطعی آب، شکستگی کنتور و سایر حوادث مرتبط را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ اطلاع داده و در خصوص این امور، مراجعه حضوری به واحد‌های تابعه این شرکت ضرورت ندارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.