سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار لیتر موادشوینده و ضدعفونی کننده از محل عواید موقوفات بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

حجت الاسلام محسن مومنی‌مقدم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: این نهاد با همکاری هیات امنای مساجد سیستان و بلوچستان از محل در آمد موقوفات عام و درمانی در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به توزیع مواد شوینده اقدام کرده است.

وی از تولید روزانه ۲ هزار عدد ماسک در پی شیوع ویروس کرونا از محل درآمد موقوفات استان خبر داد و افزود: ماسک‌های تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر‌ها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند در حال توزیع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۳۰ هزار ماسک در استان تولید و بین نیازمندان توزیع شده است.

مومنی مقدم توزیع پک‌های بهداشتی و ۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان را از دیگر اقدامات این نهاد در راستای کمک به پیشگیری و رفع مشکلات نیازمندان در شرایط فعلی عنوان کرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی نوروز امسال پذیرش مسافران و زائران در بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان انجام نشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به همت گروه‌های بسیجی مساجد ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.