سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای الیوم: شفاف نبودن عربستان درباره آمار کرونا

رای الیوم نوشت اینکه نام عربستان در گزارشی درباره کشور‌هایی ذکر شده است که اطلاعیه‌های دروغین در خصوص قربانیان کووید۱۹ منتشر می‌کنند سوال‌های زیادی درباره شفاف نبودن عربستان در دیگر مسائل مطرح می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رای الیوم نوشت اینکه نام عربستان در گزارش دستگاه اطلاعاتی آمریکا درباره کشور‌هایی ذکر شده است که اطلاعیه‌های دروغین در خصوص قربانیان کووید ۱۹ منتشر می‌کنند سوال‌های زیادی درباره شفاف نبودن عربستان در دیگر مسائل مطرح می‌کند.

روزنامه اینترنتی رای الیوم که از لندن به روز رسانی می‌شود در گزارشی به قلم خالد الجیوسی نوشت: تدابیر مراقبتی عربستان برای مقابله با پاندمی کرونا، روندی فزاینده دارد. وزارت بهداشت عربستان ۱۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت کرد و از بهبود ۴۲۰ بیمار مبتلا به این بیماری خبر داد. وزارت کشور عربستان نیز از اجرای تدابیر مراقبتی جدید خبر داد که شامل مقررات منع رفت و آمد در هفت منطقه جدید در استان‌های جده، الدمام و قطیف می‌شود و بر اساس این مقررات، منع رفت و آمد از ساعت ۷ بعد از ظهر به ساعت سه عصر تا شش صبح تغییر یافته است. 

الجیوسی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای عربستان درباره مقابله با کرونا نوشت: در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است برخی کشورها، اطلاعیه‌های دروغین درباره تعداد قربانیان کووید ۱۹ ارائه داده اند. عربستان از جمله کشور‌هایی است که نامشان در این گزارش ذکر شده است. این مسئله سوال‌هایی را درباره هدف عربستان از مخفی کردن تعداد مبتلایان مطرح می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چرا این خبر گذاری رو اینقدر بزرگ می کنید
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بمیرید بمیرید بمیرید سعودیهای کثییییف