سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکورت شدید امنیتی برای کانتینر ماسک در آمریکا

ویدئویی از کانتینری حامل ۳۰۰ هزار ماسک در آمریکا، که تحت تدابیر شدید امنیتی توسط پلیس، اسکورت می‌شود را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان که گریبان‌گیر تمام کشورها شده و شرایط سختی را برای عموم مردم و نیروها و سازمان‌های خدماتی در کشورهای مختلف رقم زده است، در حالی که تعداد کمی از کشورها توانستند با تدابیر و روش‌های متفاوت تا حدودی شیوع این بیماری را کنترل و مدیریت کنند اما متأسفانه در بیشتر کشورها همچنان شاهد اوج‌گیری این بیماری و افزایش شمار مبتلایان هستیم.

در کشور ما ایران نیز هرچند در ابتدای ورود این ویروس به کشور، مشکلاتی چون کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده به وجود آمد اما با ورود نیروهای مردمی و جهادی به میدان و دست به کار شدن آنان در راستای تولید ماسک و برخی ملزومات بهداشتی، بخش بزرگی از این اقلام مورد نیاز فراهم شد، این همکاری‌ها و همدردی در مشکلات یکی از امتیازات مثبت کشور ما در مواقع بحرانی به حساب می‌آید که تحمل بر مشکلات و پیروزی بر آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

این در حالی است که به تازگی ویدئویی عجیب از نحوه حمل و انتقال ماسک در کشور امریکا منتشر شده که کانتینری حامل ۳۰۰ هزار ماسک را نشان می‌دهد. این کانتینر تحت تدابیر شدید امنیتی اسکورت شده تا به مقصد برسد، این نشان می‌دهد در این کشور نیز کمبود ماسک و تجهیزات پزشکی وجود دارد و از این جهت مراقبت و نگهداری از آن‌ها بسیار جدی و مهم تلقی می‌شود. در حالی که در ایران فقط پایگاه‌های بسیج روازنه ۱۰ برابر این کانتینر، چیزی حدود ۳ میلیون ماسک، تولید و در مراکز بهداشتی و بین مردم توزیع می‌کنند.

 

ویدئوی اسکورت کانتینر ماسک رادر ادامه مشاهده می‎کنید:

 


بیشتر بخوانید: انتقاد مجری آمریکایی از عدم وجود مدیریت بحران در این کشور


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.