سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معتمدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رویکرد اصلی دولت در محدودیت‌های کرونایی مراعات حال مردم است

استاندار خراسان جنوبی گفت:رویکرد اصلی دولت در ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی مراعات حال مردم است..

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تردد در استان خراسان جنوبی نسبتا زیاد است، اما «طرح فاصله گذاری اجتماعی»  در ۲۴ نقطه استان از ۸ فروردین آغاز شده و  ماموران نیروی انتظامی  شبانه روز مشعول فعالیت هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  رویکرد اصلی دولت  در ممنوعیت و محدودیت‌ها مراعات حال مردم است، تصریح کرد: ما تاکنون کمترین توقیف و جریمه را داشتیم. اصناف نیز همکاری بسیاری خوبی داشتند و این درحالی است که طی چند روز گذشته کم‌تر از ۱۰ درصد اصناف غیرمجاز کار خود را شروع کردند که بلافاصله به آنها تذکر داده شد.

معتمدیان با بیان اینکه تلاش کردیم با بحث‌های آموزشی از شیوع این بیماری در استان جلوگیری کنیم،  یادآور شد: در روز طبیعت مردم همکاری خوبی داشتند و عدم حضور آن‌ها در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها بسیار چشمگیر بود. تمام تلاش ما این است که مصوبات ستاد ملی مقابله با کروما و همین طور تصمیمات ستاد استانی کرونا را در اسرع وقت اجرایی کنیم.


بیشتر بخوانید: طرح فاصله گذارى اجتماعى در استان فارس موفقیت آمیز بود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.