سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از دستگاه مکانیزه تولید ماسک در کرمان

با حضورفرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز هم زمان با سال روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از دستگاه مکانیزه تولید ماسک در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، از دستگاه مکانیزه تولید ماسک در شهر کرمان رونمایی شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله در حاشیه رونمایی از این دستگاه گفت: عده‌ای از جوانان نخبه کرمان با ابتکار عمل خود اقدام به ساخت دستگاهی کردند که کمک بسیار خوبی برای کارگاه‌های ساخت ماسک در شهر کرمان کردند.

او افزود: این جوانان با کمترین امکانات توانستند دستگاهی اختراع و تولید کنند که مراحل تاکردن، اتو زدن و برش اولیه ماسک که سخت‌ترین مراحل محسوب می‌شود را انجام دهند وسرعت عمل ساخت ماسک در کارگاه‌های تولیدی را افزایش دهند.

او بیان داشت: در شرایط حساس فعلی که همه کادر درمان و مسئولین اجرایی درگیر شکست کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه هستند نیرو‌های بسیجی نیز در کنار این اقدامات در سنگر جهادی مشغول خدمت هستند واقدام به تولید موارد مورد نیاز برای پیشگیری از ویروس کرونا هستند.

 برای ساخت این دستگاه از امکانات موجود استفاده شده و هزینه‌ای نداشته است.

سپاه ثارلله کرمان از ابتدای شروع طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۲۰ کارگاه تولیدی ماسک، لباس بیمارستانی و ژل ضدعفونی کننده راه اندازی کرده است که روزانه تعداد ۵۰ هزار ماسک محصول را تولید می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.