سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی تفنگ: کرونا تمرینات تیم ملی را لغو نکرده است

هاشمی گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا تیراندازان رشته تفنگ در خانه تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از تشکیل اردوی متمرکز ناامید شدیم و وسایل بچه‌ها را به همراه دستگاه شبیه ساز تیراندازی برای آنها ارسال کردیم. تا ۲۸ اسفند ملی پوشان در خانه تمرین کردند. قرار بود سال جدید تمرینات را با همان جدیت از هفته دوم فروردین ماه برگزار کنیم که به دلیل تعویق مسابقات المپیک از بچه‌ها خواستم تا ۱۵ فروردین فقط تمرین بدنسازی کنند و از صبح ۱۶ فروردین دوباره تمرینات تکنیکی تیراندازی را شروع کردیم.

او درباره تعویق مسابقات المپیک افزود: با لغو مسابقات و نبود امکان برگزاری اردو‌ها نتوانستیم مطابق برنامه کار کنیم. با توجه به این وضعیت که  امکان برگزاری اردو‌های متمرکز وجود ندارد اگر زمان برگزاری المپیک تغییر نمی‌کرد قطعا لطمه بزرگی به تیم وارد می‌شد.

هاشمی گفت: تعویق المپیک باتوجه به شرایط، بهترین تصمیم ممکن بود که گرفته شد. سلامتی ورزشکاران اهمیت دارد. امیدوارم بعد از عبور موفق از این دوره، بتوانیم اردو‌های تمرینی و مسابقات تدارکاتی را با توان بیشتر برگزار کنیم و نقاط ضعفی که طی سال گذشته داشتیم را با فرصت بیشتری برطرف کنیم. البته این امر نیاز به تلاش بیشتر مسئولان ورزشی کشور خصوصا فدراسیون در تامین مهمات مورد نیاز تیم تیراندازی است.

او گفت: در حال حاضر با توجه به زمان جدید برگزاری  المپیک، با ۳ ساعت تمرین در روز شروع کرده ایم که انشاالله به تدریج زمان تمرین را بیشتر می‌کنیم. تجهیزات لازم برای تمرین خشک با شبیه ساز تیراندازی در اختیار ورزشکاران است، اما به دلیل اینکه نمی‌شود در خانه تیراندازی کرد، این تمرینات تنها به مرور تکنیک و حفظ آمادگی فیزیکی آن‌ها خصوصا از نظر استقامت عضلات درگیر در وضعیت‌های مختلف تیراندازی کمک می‌کند، نه بیشتر.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: از مردم تقاضا دارم در خانه بمانند و کمک کنند هرچه زودتر زنجیره انتقال این ویروس قطع شود. تشکر بسیار ویژه‌ای از کادر درمانی دارم که با تمام وجود برای بهبود بیماران درگیر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.