سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵۲ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از کاهش ۵۲ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید. 

شکری افزود:در حالی که طی روز‌های اول تا پانزدهم فروردین سال گذشته بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تردد نوروزی در استان ثبت شده بود، این رقم امسال به کمتر از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.

وی همچنین از کاهش ۶۲ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بین روز‌های هشتم تا پانزدهم نوروز امسال تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد بود.

وی بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که در نوروز امسال روزانه به طور متوسط ۲۳۳ هزار تردد و در روز‌های پس از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حدود ۲۰۰ هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: این در حالی است که متوسط تردد روزانه طی نوروز سال گذشته در جاده‌های استان حدود نیم میلیون تردد بود که امسال کاهش چشمگیری یافته است.

انتهای پیام/ ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.