سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۷ هزار پرس غذای متبرک حرم رضوی در خراسان رضوی

نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی گفت:ظرف ۴۷ روز قبل تاکنون روزانه هزار پرس غذای گرم در بین شهرستان‌های استان که دارای بیمارستان بوده است توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد محمود زاده نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان به همت آستان قدس رضوی ظرف ۴۷ روز قبل تاکنون روزانه هزار پرس غذای گرم در بین شهرستان‌های استان که دارای بیمارستان بوده است توزیع شده است.
 
او ادامه داد: در چهل و هفتمین روز از اجرای طرح توزیع غذای گرم در استان ۵ شهرستان بردسکن، کاشمر، خلیل آباد، مه ولات و بجستان از غذای متبرک حرم رضوی بهره‌مند شدند.
 
نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی از آغاز شیوع بیماری کرونا در خراسان رضوی، توزیع غذای گرم بین روستائیان، نیازمندان، بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر این بیماری در شهرستان‌ها را انجام داده است و روزانه هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه حرم رضوی پخت و توسط گروهی از خادمین به همراه داشتن پرچم حرم رضوی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
 
محمودزاده افزود: در برنامه عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بیمارستان‌های استان علاوه بر توزیع غذای گرم یک بسته نبات متبرک نیز به تمامی کادر پزشکی و درمانی، بیماران و همراهان آن‌ها اهداء می‌شود که تاکنون ۴۷ هزار بسته نبات متبرک نیز در سطح استان توزیع شده است.
 
سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن گفت: اعتقاد ما براین است که اهل بیت در تمامی بزنگاه‌ها دست ما را می‌گیرند و افتخار ما خراسانی‌ها به امام مهربانی‌ها است که با توسل به این امام رئوف حاجت خود را می‌گیریم.
 
او تصریح کرد: امروز در بحران ویروس کرونا شما عزیزان سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستید و ما به عنوان پشتیبان شما برای قطع زنجیره انتقال ویرس منحوس کرونا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد و ملت ایران همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس در صحنه هستند و به توصیه‌های بهداشتی دستاندرکاران ستاد ملی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا توجه و با ماندن در خانه به کاهش ورودی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان و قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک خواهند کرد.

علی اکبر رجب پور مسئول کانون خادمیاران رضوی  بردسکن گفت: سهمیه بردسکن ۴۵۰ پرس غذای گرم بسته بندی شده بود که با همکاری بسیج سازندگی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه سپاه شهرستان بین خانواده‌های نیازمند در مراکز بخش‌های انابد و شهرآباد و بخش مرکزی و کادر پزشکی و پرستاری و بیماران بستری در بیمارستان، ولی عصر این شهرستان توزیع شد.
 
او ادامه داد: در هفته‌های قبل ۱۵۰ سبد غذایی به همت آستان قدس رضوی و با همکاری سپاه بردسکن بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان توزیع شد که ارزش این تعداد سبد غذایی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بود.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.