سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز جوان

قدردانی استاندار مازندران از مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا

استاندار مازندران در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا در بخش‌های مختلف قدردانی کرد. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان استاندار مازندران در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا در بخش‌های مختلف صمیمانه قدردانی کرد. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بنام خدا

جوانان؛ پایه‌های راسخ و استوار سربلندی، اعتلا و تحرک جامعه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی محسوب می‌شوند و با ابتناء به این نیروی شگرف و بالنده بود که پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ماندگار دوران دفاع مقدس و مقطع سازندگی و شکوفایی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری رقم خورد.

امروز بر ماست تا با ایجاد بستر‌های لازم و تمهید امکانات مناسب برای آنان و تبیین شخصیت الگو و اسوه‌ی جوان حماسه کربلا، حضرت علی اکبر (ع) زمینه نقش آفرینی آنان را بنحو بایسته تری در تحولات بزرگ کشور و بخش‌هایی که بیش از پیش در آن‌ها به خودکفایی و استقلال نیازمندیم، فراهم نماییم.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از تلاش‌ها و اقدامات جهادی و خالصانه تمامی جوانان در مقابله با بیماری منحوس کرونا؛ که در قالب جوانان بسیجی، نیرو‌های خودجوش و سمن‌ها با تولید ماسک، گان و مشارکت در عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر سعی وافر کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

و همچنین جوانانی که در پارک علم و فناوری، دانش و فناوری را در خدمت تولید محصولات بهداشتی و طراحی سامانه‌های مورد نیاز در این روز‌های سخت قرار دادند و با راه اندازی پویش‌های رسانه ای، آگاه کننده، تبلیغی و ترویجی برای رعایت موازین بهداشتی و اصول پیشگیرانه بسیار کمک و همراهی نمودند بویژه مجاهدتی که در روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بخرج داده اند و همچنان نیز در تداوم این راه دشوار در کنار مردم و مدیران به ایفای نقش می‌پردازند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آنان عزت، سربلندی و عافیت آرزو می‌نمایم.

جوانان خلاق و متفکر، ثروت واقعی در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی هستند، انتظار دارم مدیران دستگاه‌های اجرایی، در عمل از خلاقیت ها، مشورت‌ها و ایده‌های موثر نسل جوان به عنوان مشاوران آگاه در مسیر توسعه مازندران بهره گیری کنند.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.