سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی تپانچه:

امیدوار بودیم ملی پوشان تیراندازی تا المپیک آماده شوند

نصراصفهانی گفت: شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات المپیک باعث شد تمامی برنامه‌های ورزشکاران تغییر کند.

محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با تپانچه پس از اردوی تدارکاتی که از پنجم تا دهم اسفند سال قبل برگزار شد، اردوی ششم را از ۱۵ اسفندماه به صورت مجازی برگزار کردند. به این صورت که صبح تا ظهر، تمرینات تخصصی و بعد از ظهر نیز تمرین‌های بدنسازی انجام می‌شد. ورزشکاران تمرینات تخصصی خود را با دستگاهی به نام اسکت طبق برنامه انجام می‌دهند و عملکرد را برای من ارسال می‌کنند.

او افزود: ورزشکاران همان مقدار زمانی که در اردو تمرین می‌کردند را در خانه نیز تمرین می‌کنند. به این صورت که ۴ ساعت صبح تمرین تخصصی دارند و ۲ ساعت بعد از ظهر هم تمرین بدنسازی را انجام می‌دهند. این تمرین‌ها فقط برای حفظ آمادگی جسمی ورزشکاران است.

نصر اصفهانی ادامه داد: ما نیاز داریم که به صورت قرنطینه در ورزشگاه آزادی بین ورزشکار‌ها رقابت ایجاد کنیم و سرپرست، مربی و ورزشکاران ۲۰ روز به صورت قرنطینه درون ورزشگاه آزادی باشند و به صورت حرفه‌ای تمرینات خود را انجام دهند.

او گفت: مسابقات انتخابی المپیک برای تیراندازان به پایان رسیده است. آخرین مسابقه در قطر بود که توانستیم ۲ سهمیه المپیک در رشته تپانچه کسب کنیم. البته فرصت استفاده از امتیاز رنکینگ نیز طبق آخرین آماری که فدراسیون جهانی ارائه کرده است، مسابقات ۱۵ اردیبهشت ماه در دهلی نو قرار است. ممکن است زمان مسابقات تغییر کند.

مربی تیم ملی تپانچه درباره تعویق مسابقات المپیک گفت: طبق تقویم و برنامه‌ای که داشتیم امیدوار بودیم که ورزشکار‌ها بتوانند با برگزاری مسابقات المپیک در مرداد ماه به آمادگی کامل برسند. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک تمام برنامه را باید تغییر دهیم و دوباره مثل گذشته تمرین‌ها را تکرار کنیم و ورزشکاران در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی تمرین داشته باشند. برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در مرداد ماه سال آینده به پیک کامل خود برسند.

او ادامه داد:. خدا را شکر هیچ گونه مورد مبتلا به کرونا در میان اعضای تیم ملی تیراندازی با تپانچه گزارش نشده است. از کادر پزشکی و درمانی تشکر و قدردانی می‌کنم. پرستاران در این بحران به وجود آمده با از خودگذشتگی در صحنه مبارزه با کرونا حضور دارند تا مردم خوب کشورمان در امنیت، آرامش و سلامت باشند. امیدوارم که مردم در خانه بمانند تا بتوانیم که بر این مهمان ناخوانده پیروز شویم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.