سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی هرمزگان:

با ناقضان طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با نقض کنندگان طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود سازی تردد در استان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با نقض کنندگان طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود سازی تردد در استان به شدت برخورد می‌شود.

سردار جعفری گفت: کنترل تردد‌ها و ماندن افراد در خانه، مطالبه عمومی جامعه از پلیس برای حفظ جان و سلامت مردم است که در طول این مدت به اشکال مختلف از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تماس و ارتباط با نیروی انتظامی بر آن تاکید شده است.

او افزود: الزامات قانونی و اجرایی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هم در این رابطه مسئولیت‌های جدیدی در زمینه کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها را به عهده پلیس قرار داده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پلیس شرایط مردم و خانواده‌ها را در طول این بحران درک می‌کند، اما گاهی وقت‌ها مشاهده شده که برخی افراد بدون توجه به شرایط فعلی و مقررات ملی اعلام شده، با سفر کردن، گشت و گذار در سطح شهر، سواحل و تفرجگاه‌ها و کسب و کار‌های غیرضرور باعث گسترش ویروس کرونا شده و اقدام به تخلف و نقض مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده و موجبات اعمال مجازات‌های قانونی را فراهم می‌کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه این طرح تا بیستم فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: در صورتی که شهروندان و رانندگان خودرو‌ها با بی توجهی به سلامت مردم، مقررات فاصله گذاری را نقض کنند و با گشت و گذار در سطح شهر و سواحل مرتکب تخلف شوند، خودرو‌های آن‌ها توقیف و ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.