سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۶۵ درصدی اساتید دانشگاه شهرکرد در آموزش الکترونیکی

۶۵ درصد اساتید دانشگاه شهرکرد در آموزش الکترونیکی در بستر فضای مجازی مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بین دانشجویان و به منظور ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه، آموزش در بستر فضای مجازی در دستورکار دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله این واحد آموزشی قرار گرفت.

او افزود: بخش‌هایی از این آموزش‌ها به شکل خارج از خط است که اساتید دانشگاه، فیلم‌های آموزشی کلاس خود را تهیه می‌کنند و به منظور بهره برداری دانشجویان روی سامانه آموزشی دانشگاه بارگزاری می‌نمایند.

کریمی اضافه کرد: با همت و مشارکت ۶۵ درصدی اساتید دانشگاه شهرکرد تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه جاری، حدود ۹۰ هزار دقیقه محتوای آموزشی تهیه شد و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

او ادامه داد: در حوزه برگزاری کلاس برخط نیز زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلیه کلاس‌های تئوری به صورت بر خط در دانشگاه شهرکرد در حال فراهم شدن است.

کریمی گفت: جلسات دفاع از پایان نامه و پروپوزال، با توجه به تجربه‌های قبلی در دانشگاه شهرکرد، امکان برگزاری این جلسات فراهم است.

او افزود: در زمینه زیرساخت لازم برای آموزش الکترونیک، هم اکنون دانشگاه شهرکرد با داشتن پهنای باند ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه، مشکلی از لحاظ تامین پهنای باند مورد نیاز ندارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.