سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۴۶ پرونده احتکار از ابتدای اسفندماه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : ۴۶ پرونده احتکار از ابتدای اسفندماه تا کنون با موضوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : از یکم اسفندماه تا کنون ۴۶ پرونده احتکار مرتبط با شیوع ویروس کرونا به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان جریمه در استان کرمانشاه تشکیل شده است.

او گفت : این پرونده‌ها مربوط به اقلامی نظیر ماسک، دستکش، محلول‌های ضد عفونی کننده، دستکش لاتکس و سایر مواد شوینده بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز روزانه ۲ شعبه کشیک فعال بوده و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخته همچنین سامانه تلفن و پیامک این سازمان آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی بوده است.

این مسئول گفت: طی ایام نوروز از مراکز عرضه و تولید ماسک، ژل‌های بهداشتی، محلول‌های ضدعفونی کننده و دستکش نیز بازرسی به عمل آمده است.

شاهی گفت: همچنین سازمان تعزیرات حکومتی در کارگروه نظارت بر اصناف از سوی دادستانی موظف به بازرسی و برخورد با واحد‌های صنفی که مجوز فعالیت نداشتند، شده و بر اساس دستورالعمل این واحد‌ها باید تا بیستم فروردین تعطیل باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه به طور جدی با سودجویان برخورد خواهد شد، گفت: تا پایان اسفندماه سال گذشته ۷۰ هزار دستکش، ۴۷۳۰ لیتر الکل سفید، ۴۶۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۱۴۰۰۰ ژل ضدعفونی دست، چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۴۲۰ هزار بطری الکل کشف شد.

این مسئول گفت: ۱۲۰ انبار نیز مورد بازرسی قرار گرفته و دو جایگاه سوخت به مدت ۴۸ ساعت پلمب شدند.

او از تشکیل ۱۲۰ فقره پرونده گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر در برخی نقاط سطح شهر دستکش نایلونی میان مردم توزیع می‌شود همچنین از سوی معاونت غذا و دارو دستکش مورد نیاز کارکنان ادارات تأمین و توزیع شده است.

شاهی گفت: همچنین در برخی مراکز فروشگاهی دستکش‌های نایلونی عرضه می‌شود.

او گفت: تمام اقلام احتکار و کشف شده به معاونت غذا و دارو برای توزیع تحویل داده شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.