سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و توزیع ۱۳هزار ماسک رایگان در تربت جام

۱۳هزارماسک رایگان توسط جوانان انقلابی مکتب سردارسلیمانی در تربت جام تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه تربت جام در مراسم تهیه و توزیع ماسک رایگان توسط جوانان انقلابی و جهادی مکتب سردار سلیمانی،گفت: مهمترین مولفه قدرت درنظام اسلامی مردم هستند که از ابتدای انقلاب در همه صحنه ها و حوادث پای کاربودند و این امر مهم در هیچ جای جهان سراغ نداریم.

او ادامه داد: به برکت اسلام و انقلاب مردم در این برهه از زمان برای مقابله با ویروس کرونا مانند ۸ سال دفاع مقدس خودجوش به میدان آمدند.
 
مصطفی رضوانی مسئول گروه جهادی جوانان انقلابی با قدردانی از نیکوکاران گفت: به همت جوانان انقلابی و افراد خیر به صورت کاملا خودجوش تا اکنون تعداد ۱۳  هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
او افزود: از تمامی شهروندانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه جوانان انقلابی و جهادی مکتب سردارسلیمانی را یاری کند دعوت می‌شود در این ثواب آسمانی مشارکت کنند.

تهیه و توزیع ۳۰هزار بسته بهداشتی شامل مواد شوینده و ضدعفونی و ۲۰۰ بسته سبد غذایی و همچنین مشارکت در ضدعفونی معابر شهری و روستایی از جمله دیگر اقدامات جوانان انقلابی و پیروان مکتب سردار سلیمانی بوده است.
 
انتهای پیام//س.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.