سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از هزار مورد مرگ و میر بر اثر کرونا در اسپانیا ظرف ۲۴ ساعت

آمار جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در اسپانیا به بالای ۱۱ هزار نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، با ثبت بیش از هزار مورد مرگ و میر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در اسپانیا، شمار جان باختگان در این کشور به بالای ۱۱ هزار نفر رسید.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده، تا کنون یازده هزار و ۷۴۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند.

همچنین اسپانیا در ۲۴ ساعت گذشته رکورد ثبت بیش از ۷ هزار مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا را به ثبت رسانده است که با این حساب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۴ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است.

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا قرار است امروز در خصوص تمدید وضعیت زنگ خطر سراسری، تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند. این در حالی است که قانونگذاران اسپانیایی شکی ندارند این وضعیت دست کم تا سه هفته دیگر (۲۶ آوریل) تمدید خواهد شد.

اسپانیا با ثبت ۱۲۴۷۳۶ مورد ابتلا، رتبه دوم را در میان کشور‌های جهان در خصوص کرونا به خود اختصاص داده است. آمریکا با ثبت ۲۷۷ هزار و ۵۲۲ مورد، رتبه اول جدول مبتلایان به کرونا را در اختیار دارد.

طبق آمار‌های رسمی تا کنون یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۲۸ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین آمار جان باختگان بر اثر کرونا در جهان تا کنون به ۵۹ هزار و ۹۴۹ نفر و آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۳۴ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.