سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکار‌های رفع مشکلات گیلان در نشست منتخبان مجلس یازدهم با مسئولان دستگاه قضا هم اندیشی شد

منتخبان مجلس یازدهم در دیدار با مسئولان دستگاه قضا راهکار‌های رفع مشکلات گیلان و توسعه پایدار را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و نقش نمایندگان در تصویب قوانین، گفت: بنا بر فرمایش امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مجلس در راس امور است و این جایگاه برای وضع قوانین لازم و مناسب است.

او با اشاره به بررسی و بازنگری قوانین گذشته مجلس شورای اسلامی، افزود: این اختیار را نظام به نمایندگان خانه ملت داده و باید این امر برای توسعه کشور اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تعامل و هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسئولان در بخش‌های مختلف می‌تواند روند توسعه اثر گذار باشد.

دراین نشست همچنین آقایان احمدی سراوانی سنگری و آقازاده منتخبان مردم رشت، چگینی منتخب مردم رودبار، محمد نژاد منتخب مردم لنگرود، دنیامالی منتخب مردم انزلی، مرحبا منتخب مردم آستارا، محمد یاری منتخب مردم تالش، ماسال و رضوانشهر و فرخی منتخب مردم لاهیجان هم بر ضرورت حفظ بیت المال و انفال، مبارزه با فساد، رعایت قانون، خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات گیلان تاکید کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.