سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مراجعه شهروندان به جایگاه‌های سی ان جی تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات شهروندان به جایگاه‌های سی ان جی این سازمان به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به پویش در خانه بمانیم که به منظور قطع زنجیره کرونا در کشور ایجاد شده، مراجعات شهروندان به جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی در حدود ۷۰ درصد با کاهش مواجه شده است.

عرشیان افزود: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، جایگاه‌های سی ان جی روزانه دو نوبت در هنگام تعویض شیفت ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و همچنین مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور جداگانه در اختیار متصدیان و بهره برداران جایگاه‌ها قرار گرفته است.

او اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات، هر پنج روز یک بار تمامی تجهیزات موجود در جایگاه‌ها شامل محوطه، نازل ها، مخازن و سرویس‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی با مواد نانو ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می‌گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه‌ها به طور کامل ممنوع است.

عرشیان افزود: سازمان تاکسیرانی دارای ۸ جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که این جایگاه‌ها در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت برای شهروندان، مسافران و رانندگان تاکسی نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.