سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال ۹۹

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این‌که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری تبریز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در اولین جلسه عمرانی سال جدید با مدیران شهرداری و شهرداران مناطق ۱۰گانه تبریز با بیان این‌که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری تبریز انجام می‌شود.

اسحقی افزود: امسال بودجه عمرانی خوبی در شهرداری پیش‌بینی شده و امیدواریم با همکاری همدیگر، عملکرد قابل قبولی به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم موجبات جلب رضایت شهروندان عزیز را فراهم کنیم.

او گفت: عملکرد ما هم به لحاظ تحقق بودجه و هم انجام پروژه‌های عمرانی در سال گذشته نشان داد که پتانسیل انجام هر پروژه‌ای را داریم.

او با اشاره به بحث آسفالت‌ریزی در معابر شهری گفت: در بحث آسفالت‌ریزی، عملکرد چشمگیری داشتیم و بیش از میزان مصوب آسفالت‌ریزی کردیم که به نسبت سال ۹۷ برابر با ۸۰ درصد افزایش داشت.

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی، احداث پارک‌های محله‌ای با محوریت حفظ فضای سبز کف‌سازی و سیستم آبیاری، پیاده‌روسازی، تعویض جداول در معابر اصلی و مناطق خاص و بازارچه‌های محله‌ای را از جزو پروژه‌های اساسی معاونت عمرانی در سال ۹۹ است.

او افزود: علاوه بر این موارد در مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز پروژه‌های بزرگ عمرانی همچون تقاطع‌های غیرهمسطح، تملک باغات تبریز، احداث و تکمیل مرکز دفن پسماند‌های شهری را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.