سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر ۳۵ هزار بسته بهداشتی در همدان توزیع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان خبر داد.

بهروز کارخانه‌ای در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: این بسته‌ها به همت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان شامل الکل، ژل ضدعفونی کننده دست، ماسک و دستکش یکبار مصرف در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان توزیع شد.

او  بیان داشت: این اقلام به ارزش بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای استفاده خانواده‌های مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین همدان که دسترسی کمتری به شهر دارند، تهیه و در اختیار آنان ا قرار داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان هدف از انجام این طرح را حمایت از مردم مناطق کم برخوردار بیان کرد و ابراز داشت: با رعایت نکات بهداشتی و پویش در خانه ماندن، قطعا کرونا را شکست خواهیم داد.

کارخانه‌ای در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۱۵ پزشک این جمعیت به شکل آنلاین فعالیت دارند، یادآور شد: مردم می‌توانند برای رفع ابهامات  خود در خصوص بیماری کرونا و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۰۳۰ تماس گرفته و با پزشکان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.