سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن لیورپول به درب خروج نزدیک‌تر شد/ آمادگی هافبک قرمز‌ها برای ترک آنفیلد

آدام لالانا آماده است در نقل و انتقالات تابستانی به تیم دیگری بپیوندد و به حضور ۶ ساله اش در لیورپول پایان دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آدام لالانا هافبک تیم فوتبال لیورپول که در این فصل جزو بازیکنان ذخیره بود، آماده است در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کند. این هافبک ۳۱ ساله در ۶ فصل گذشته در آنفیلد توپ زد، اما او در دوران سرمربیگری یورگن کلوپ آلمانی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد.  

مصدومیت‌های متوالی باعث شد لالانا از فرم مناسب خود خارج شود و با وجود تلاش‌های او برای رسیدن به شرایط ایده آل، لالانا تنها در ۳ بازی این فصل در ترکیب ثابت لیورپول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: لالانا: هیچ اشتباهی صورت نگرفته است/ باید به شکست برابر چلسی واکنش خوبی نشان دهیم


قرارداد هافبک هجومی لیورپول ژوئن امسال به پایان می‌رسد، اما باشگاه لیورپول هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با لالانا ندارد. برخی از تیم‌های لیگ برتر تمایل  خود را برای جذب لالانا نشان دادند، اما گفته می‌شود لستر سیتی در این زمینه شانس بیشتری دارد.  

لالانا و برندان راجرز سرمربی کنونی لستر سیتی، پیش از این در لیورپول با یکدیگر همکاری داشتند. لالانا با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و زیر نظر برندان راجرز به یکی از مهره‌های کلیدی قرمز‌ها تبدیل شد. با این شرایط به نظر می‌رسد در فصل آینده این ۲ بار دیگر همکاری خود را در لستر سیتی از سر بگیرند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.